Thursday, July 21, 2011

Hell0o...

Hell Hell Hell Helloooo...
ok untuk entry ari nie, me wanna share with u some excitement..
tomorrow im going to JOB FAIR organize by BN (barisan nasional) for youth..
yeayy yeayyy!!! setelah interview kt Possehl d bangkang maka dengan rela hatinye my love gonna accompany me to the job fair..ALHAMDULILLAH......
so WISH me BEST OF LUCK ya peeps~
moga2 ada rezeki kerja yang sesuai degn jiwa dan raga..AMIN...


by the way nk bg tau yg td me pg UiTM Bandaraya Melaka..
the MAIM AIM nk dptkan mini transcript...and the second one is to make clearance..
unfortunately...SYSTEM BRAJE DOWN!! hampeh tul....
xdpt la nk mek my transcript..dapt wat clearance je..
sebenarnye leh print transcript sendiri tp d sebb kan result kwn2 yg mek intersesi x kuar lg..SO X BOLEH LA..adoiii APE PON X BOLEH,

so thats all for today..and jgn lupe doakn saya berjaya mendapt kerja besok ya..
jelous la rmai kwn2 yg dah dpt keje.... FIGHTING!! muaaaaaahhhhh!!

No comments: